Chef Life - COOKING LAB
Tusentals nya recept är tillgängliga med gratispaketet COOKING LAB. Har du nått toppen och bemästrat varje recept? Vill du totalrenovera menyn och fräscha upp ditt kök? Gå in i Matlagningslabbet – den nya matlagningsstationen som du kan använda till att skapa egna recept utifrån tusentals kombinationer. Det är bara att välja stommen i din rätt, tillbehören och en sås eller garnering beroende på vad du föredrar. Och glöm inte att lägga till din expertis som kock! Sen är det klart, du har skapat din signaturrätt! Ge den bara ett namn och lägg till den på menyn! Byt ingredienser, mixtra med smakharmonierna och skapa egna kombinationer för att kunna erbjuda nya à la carte-rätter. Låt din kreativitet flöda fritt, utöka din receptsamling och överraska dina gäster med detta nya gratisinnehåll.