Chef Life - BON APPÉTIT PACK
Fira fransk gastronomi på din restaurang! BON APPÉTIT-paketet innehåller tre franska, gastronomiska recept och en elegant utstyrsel till din kock. Lägg till ratatouille, bouillabaisse och cassoulet till din meny och ge din kock ett nytt förkläde och en snygg sjömanströja.