Spela det officiella videospelet CATAN på konsol! Skaffa resurser, bemästra nya strategier och bygg dina bosättningar på ett bräde som kommer till liv. Utmana vänner i ditt vardagsrum eller spela mot smart och dynamisk AI för att bli den vinnande catanen och ta sedan dessa färdigheter online med full cross-play-kompatibilitet! Ta din utmaning till nästa nivå med Super Deluxe-utgåvan som inkluderar: - The Helpers - Ta hjälp av CATANS mest inflytelserika invånare när du strävar efter att bli den vinnande Catanen. - Championship Maps - Spela som en CATAN-världsmästare med Championship Maps DLC som innehåller 5 brädlayouter från tidigare CATAN-världsmästerskap.