Castle of Illusion Starring Mickey Mouse
Musse Pigg återvänder för att ta huvudrollen i Castle of Illusion, en fantastisk omarbetning av Mega Drive-klassikern. Med helt ny HD-grafik och nya spelfunktioner ger Castle of Illusion helt nytt liv åt Musse och hans värld i detta magiska Disney-äventyr! När den onda häxan Mizrabel kidnappar Mimmi är det upp till Musse att trotsa farorna i slottet för att rädda henne. Samla mod och korsa förtrollade skogar, kämpa mot rebelliska leksaker och finn vägen genom labyrinter av levande böcker.