Cartel Tycoon - San Rafaela
Kasta dig in i det solkyssta paradiset San Rafaela, en enorm ny karta med färjerutter, effektiv smuggling, löjtnanter som bidrar med djup och en fängslande berättelse träder fram. Utforska 12 regioner, erövra territorier och forma ditt imperium mot de häpnadsväckande miljöerna i öknar, skogar vid kusten, vilande vulkaner. San Rafaela kallar – kan du navigera mellan makt, svek och överlevnad för att stämpla ditt arv på dess bördiga mark?