Camouflage Rifles Skin Pack
"I en skarpskyttsduell till döden kan vilket övertag som helst göra skillnaden mellan seger och förlust. Täck dina gevär med högdetaljerade kamouflage för att sudda ut deras konturer och få dem att smälta in i de fantastiska stridsmiljöerna i Andra världskrigets Italien. Skins kan användas för att anpassa samtliga sju gevär i Sniper Elite 4 och användas i alla spellägen för en eller flera spelare."