Skriv din egen fiskeberättelse i Aguas Claras. Med sin vackra, livliga natur och charmiga, pittoreska fiskeplatser är det inte konstigt att det här andalusiska paradiset uppskattas av sportfiskare över hela världen. Fånga spännande nya och välkända fiskarter Aguas Claras har ett mångsidigt vattenekosystem med sexton unika fiskarter, varav elva är helt nya upptäckter, unika för den här DLC:n. När du utforskar de olika sjöarna, dammarna och grottorna med din nya utrustning och fiskeexpertis har du chansen att fånga arter som den uthålliga luciobarbus sclateri, den svårfångade spegelkarpen eller den nattaktiva europeiska ålen. Dessutom kan du testa dina fiskekunskaper mot välbekanta favoriter som öringabborren och gäddan. Skriv din egen fiskeberättelse i charmiga Andalusien Aguas Claras, en pittoresk liten stad i Andalusien, har under en längre tid varit avskild från omvärlden. Idag står den på tröskeln till att återupptäckas som en plats med utsökt mat, en mångfacetterad historia och härliga fiskemöjligheter. Med sin rika, oförstörda natur och ett anrikt lokalarv är Aguas Claras ett riktigt paradis för sportfiskare. Ta dig an nya aktiviteter och utmaningar Möt butiksinnehavaren Daniel och Karim, föreståndaren för Aguas Claras. De blir dina guider på din resa för att upptäcka de branta bergskammarna, hisnande utsikter över stora vattenreservoarer och forntida ruiner i regionen. Tillsammans tar ni er an de över 60 nya spännande uppdrag och utmaningar som väntar er i reservatet. Kasta ut din lina från de mest fantastiska fiskeplatserna Daniel och Karim skickar dig på uppdrag till olika platser i reservatet. Du får möjligheten att fiska i en farlig bergsklyfta samt i hemliga underjordiska sjöar och klippiga bergsbäckar.