Packa fiskeutrustningen, vandra på trollens stigar och skapa din egen berättelse i den vidsträckta och lugna norska landsbygden, som genomsyras av lokal sägner. Ett land fullt av legender, jättar och minnesvärda fiskarter Den idylliska skandinaviska miljön är legendernas hemvist, och även om du kanske inte ska räkna med att få Midgårdsormen på kroken kan den erbjuda 13 nya fiskarter att sätta dina färdigheter på prov mot. Och eftersom öring, gös och atlantlax kan växa sig imponerande stora är du definitivt på rätt plats för en bra fångst. När du inte lyssnar på berättelser om troll och Stalo är de kristallklara bäckarna och de täta skogarna den perfekta platsen att koppla av på. Mot den majestätiska bakgrunden av Norges oförstörda vildmark har sportfiskare möjlighet att utforska Trollsporets naturreservat bortom de upptrampade stigarna och avnjuta allt det har att erbjuda – magnifika berg, midnattssol och norrsken inkluderat! Bjud in dina vänner att följa med gratis Det må låta som den perfekta platsen för tyst begrundan och avskildhet, men oroa dig inte – sportfiskarna blir inte ensamma mot elementen. Om du äger Trollsporet Nature Reserve kan du välkomna alla dina fiskekompisar som köpt grundspelet gratis. Du kan också kontakta Trollsporets förvaltare Astrid och butiksägaren Torbjørn för att hjälpa dem känna sig som hemma. Mer än bara fiske Är du ute efter mer varierande aktiviteter? Trollsporet Nature Reserve erbjuder 60 skräddarsydda aktiviteter och uppdrag, med fiskeutmaningar, geocache-uppdrag, skattjakter och en unik berättelse samt samlarobjekt som är utspridda i och kring Nøkkensjøen, Huldraskogen och Fossegrimfjorden. Du får massor att göra samtidigt som du upptäcker de nordiska gudarnas hemland och finner spår som vittnar om de gamla berättelserna i landskapet – eller ännu bättre, några av de mystiska lokala trollklipporna… Ett spel som växer och utvecklas med dig Som alltid är Call of the Wild: The Angler stolt över att vara ett spel med levande tjänster som utvecklas i nära samarbete med communityn. Så följ med oss ut i Trollsporets naturreservat och upplev själv skönheten i det norska friluftslivet.