Spelare kan välja mellan två konfigurationer: en kpist som är bra på nära och medellånga avstånd, eller en automatkarbin som är bra på medellånga och långa avstånd. Det här unika två i ett-vapnet kan växla mellan kpist och automatkarbin mitt i strid med hjälp av en knapptryckning, vilket ger maximal flexibilitet beroende på karta och taktik.