Call of Duty: Ghosts - Space Cats Pack
Space Cats Personalization Pack är både obeskrivligt sött och vildsint. Det innehåller ett vapenkamouflage, ett särskilt hårkors, ett emblem, ett spelarkort och en bakgrund – alla med kattema.