Call of Duty: Ghosts - Extra Slots Pack
Utöka dina valmöjligheter ju längre striden lider. Extra Slots Pack utökar antalet anpassningsbara Create-A-Soldier-uppsättningar från sex till tio för varje spelkaraktär – det innebär upp till 40 extra uppsättningar uppdelat på tio karaktärer.