Spela samtliga 17 tillgängliga spel. Obs! "Capcom Arcade Cabinet" krävs för spel. Ladda ned "Capcom Arcade Cabinet" före köpet. Här ingår innehåll som är identiskt med de enskilda spelen eller de tidigare paketen. Om du köper det här paketet behöver du inte köpa samtliga enskilda titlar. Se upp så att du inte gör dubbla köp.