Burial at Sea- Episode 2 (1 of 2)
[OBS: Det här är del 1 av 2. Del 2 krävs för att kunna spela och kan laddas ned utan extra kostnad.] Se världen genom Elizabeths ögon i Bioshock Infinite: Burial at Sea – Episode Two. Utspelar sig direkt efter händelserna i Burial at Sea – Episode One och sätter dig i rollen som Elizabeth på hennes resa genom Rapture för att rädda den lilla syster hon övergav. Utvecklat av Irrational Games, utvecklarna av det första BioShock och BioShock Infinite, denna fortsättning av Burial at Sea-berättelsen visar dig delar av Rapture som du aldrig sett dem förut, innehåller omarbetade smygorienterade spelaktiviteter med nya vapen och plasmids, samt nästan alla huvudroller från det första BioShock och BioShock Infinite. Burial at Sea – Episode Two är det sista av tre BioShock Infinite-tilläggspaket och avslutar handlingen i BioShock Infinite och Burial at Sea. Det här paketet ingår i BioShock Infinite Season Pass och innehåller nya achievements.