Burial at Sea - Episode 1
Återvänd till Rapture och upplev en berättelse som följer Booker och Elizabeth under kvällen för undervattenstadens fall. Det här nedladdningsbara materialet är utvecklat av Irrational Games, utvecklarna av det första BioShock och BioShock Infinite, och visar Rapture som du aldrig har sett det förut - en juvel på havets botten, byggt nästan helt från grunden i BioShock Infinite-motorn. Striderna har balanserats och omarbetats för att lägga större vikt vid smygande och resurshantering som blandar det bästa från BioShock och BioShock Infinite. Det inkluderar ett nytt vapen, ett gammalt favoritvapen från det första BioShock-spelet samt vapenhjulet, en ny plasmid, ny utrustning och revor.Det här paketet ingår i BioShock Infinite Season Pass och innehåller nya achievements.