Bundle 1
Föremålen i det här anpassningspaketet finns även som individuellt karaktärsanpassningspaket. Var försiktig så att du inte köper samma innehåll två gånger. Den här samlingen innehåller föremål till 10 karaktärer: Akira, Sarah, Kage, Wolf, Lion, Aoi, Brad, El Blaze och Jean! När de här föremålen laddats ned kommer du åt dem via TERMINAL-menyn.