Wired ProductionsÖvrigtStrategi
Tre oumbärliga Mongres-handlarkaptener finns tillgängliga att låsa upp och anställa i Soul Tree när en Freehouse-befolkning på 1800 har uppnåtts. Utnyttja deras potential för att ge oöverträffade splinterinkomster till din bosättning, så att du kan expandera och uppgradera snabbare!