Brotato: Abyssal Terrors
Efter otaliga nätter med strider mot fiender på den brännande ytan av en förrädisk planet, har Brotato bestämt sig för att söka tillflykt i havens djup. Men snart kommer han att upptäcka att han inte är ensam.