Bravely Scoop IV: Eternal Fantasy - Awesomenauts Assemble! Kostym
Detta innehåll kommer att låsa upp en kostym för Scoop i Awesomenauts Assemble! Detta premiumskin kommer med en helt ny, fullständigt anpassad röstuppsättning. Har du inte låst upp denna karaktär än blir den automatiskt upplåst vid köp av denna kostym.