Bli din Bratz-favorit och ge dig ut på en jordenruntresa för att bli världens bästa modejournalist. Påbörja ditt äventyr i hemstaden Stilesville och välj en karaktär från ursprungliga Bratz Pack: Yasmin, Cloe, Jade eller Sasha. Gör sedan kometkarriär genom att rapportera om de största stilhändelserna, hjälpa nya vänner på olika uppdrag och spela roliga minispel fulla av brattityd! Ditt äventyr tar dig till några av världens viktigaste modemeckan: Barcelona, Seoul och Stylin' Soiree. Med pengarna du får för dina scoop i Bratz Magazine kan du köpa snygga kläder, anpassa dina karaktärer och sätta nya coola trender, och när folk fattar hur mycket du brinner för det du gör slår dina följare i taket. Gör din grej och få folk att tappa hakan med Bratz Pack! Nyheter: Sätt trender med alla tjejerna och byt mellan Yasmin, Cloe, Jade och Sasha när som helst från deras respektive lägenheter. Roa dig på Stylin’ Soiree och klara den här banan med stil. Fortsätt stila medan du försöker samla på dig fler dyrbarheter och låsa upp prestationer. Fånga och återupplev roliga ögonblick – bläddra igenom ditt splitter nya fotogalleri där du kan spara 12 bilder. Hitta nya fotolägen i städerna! Fota hela Bratz Pack tillsammans i läckra poser.