Borderlands: The Pre-Sequel: Paket med ultra HD-texturer
Xbox One X Enhanced med 4K Ultra HD och HDR. Piffa upp grafiken i Borderlands: The Pre-Sequel och dess DLC med ultra HD-texturer. Karaktärer, fordon, vapen, miljöer med mera uppgraderas visuellt. Spelet blir som mest detaljerat vid 4K-upplösning, men förbättringarna märks även på andra bildskärmar.* *Xbox One X krävs för att installera. En 4K-bildskärm krävs för 4K-upplösning.