Borderlands 3 Gold Weapon Skins Pack
Sätt guldkant på tillvaron och dina favoritvapen i Borderlands 3 med Gold Weapon Skins Pack. Paketet innehåller en gyllene vapenutsmyckning och gyllene vapenutseenden som kan användas på alla vapen.