Boostsats
Förbättra din farkosts prestanda med en boostsats! Den här satsen innehåller 3 boostar som kan utrustas innan en tävling och användas för att öka din topphastighet, anfalla fiender eller skydda din farkost. Få ett övertag på motståndarna! Boostsatsen innehåller minst 1 sällsynt boost. OBS! BOOSTAR KAN ENDAST ANVÄNDAS EN GÅNG.