Bonuspack: Myths and Mavericks
Bonuspaketet Myths and Mavericks erbjuder ännu en expansion till Red Dead Redemption multiplayer. Kämpa mot fiender i 11 nya nivåer, inklusive de snöklädda bergen i Cochinay, befästningen i El Presidio och gruvlägret i Gaptooth Breach. Spela med nya multiplayer-karaktärer från single player-läget: Landon Ricketts, Drew MacFarlane, Uncle, Javier Escuella, Captain Vincente De Santa, Deputy Eli, Deputy Jonah och Nastas. Fungerar även med den enskilda utgåvan av Undead Nightmare.