Blues and Bullets - Bundle 1-2
Blues and Bullets: Episode 1 + Episode 2 Eliot Ness, den före detta ledaren för den legendariska specialgruppen De omutbara, önskade inget hellre än att få tillbringa resten av sina dagar med att arbeta i sin diner. Men saker går sällan som planerat. När barn plötsligt börjar försvinna och polisen blundar för det, bestämmer sig Eliot för att ta lagen i egna händer. Han tänker hitta den skyldige till varje pris och ställa honom inför rätta – även om det innebär att han måste överge sin dröm om ett fridfullt liv och återigen ge sig in i eldstrider med den vanliga samlingen mördare och gangsters. Spelaren, som får hjälp av en rad figurer från de mest oväntade håll, ska leda Eliot genom de allt mer morbida och dekadenta miljöerna på jakt efter ledtrådar som kan lösa fallen i den här säsongens fem avsnitt av Blues and Bullets.