Bloons TD 5: Odyssé-läge
Gör dig redo att ta dig an Poseidons vrede i det häftiga nya Odyssé-läget! Varje vecka kommer Ninja Kiwi -communityteamet att handtillverka en episk resa som endast riktar sig till de mest värdiga upptäckarna. Ta dig an upp till 5 banor efter varandra, enbart utrustad med en uppsättning liv. Har du det som krävs för att bemästra utmaningen och skörda frukterna?