Bloom & Grow: Vårens innehållspaket
Samla dina vänner och din familj för det senaste säsongsanpassade innehållspaketet som har hittat sin väg till CATAN - Konsolutgåva! Vinterkylan har lagt sig och världen vaknar till liv igen i detta innehållspaket med vårtema! Ge ditt CATAN-bräde en vårlig smak med grönskande fält, bräkande lamm och träd i full blom, tillsammans med några underbara nya konstverk, brickor, tärningar och hex-ramar med vårtema. Du får också några helt nya karaktärer att lägga till i din växande skara av Catanianer! Han kanske inte har så stora ögon, men han har buskig svans, för Rånaren dyker upp klädd i en söt och bedårande kanindräkt!