Blood Bowl 3 - Dice and Team Logos Pack
Dessa tärningar ger dig inte tur, men de kanske impar på motståndaren. Detta paket inkluderar tre exklusiva laglogotyper och ett tärnings-set att skräddarsy dina lag med.