Blood Bowl 3 - Black Orcs Customizations
Mode är inte direkt prio nummer ett för Black Orcs … Men skrämsel, då snackar vi! Kräv respekt med detta kit som designats för Black Orc-lag. Det inkluderar Sällsynta och Legendariska anpassningsföremål för en Goblin, Troll och Black Orc.