Blood Bowl 3 - 6,500 Warpstone
Detta paket låser upp 6 500 Warpstone, den virtuella valutan du kan spendera i Blood Bowl 3. Du kan använda den för att köpa en rad godbitar, såsom Blood Pass och anpassningsföremål.