Blood Bowl 3 - 1,050 Warpstone
Detta paket låser upp 1 050 Warpstone, den virtuella valutan du kan spendera i Blood Bowl 3. Du kan använda den för att köpa en rad godbitar, såsom Blood Pass och anpassningsföremål.