Bling Bling Pack
Vi tyckte det var dags för lite mer bling, så vi drämde till med den här laddningen superkrafter på pengatema. I dessa tider av finanskris finns det väl inget bättre sätt att få fart på ekonomin än att skaka fienden på fall, förvandla fiender till guld som kung Midas, låta slagen regna som manna från himlen eller smiska styggingar i ansiktet med en bunt sedlar. Sparka fart på guldbyxorna nu!