Bizarro World Pack
Här hyllas de orädda kvinnorna hos DC Comics, med en kollektion av superhjältinnor och kvinnliga skurkar där spelarna kan gå bärsärk som Raven, slåss som Batwoman, riva upp marken som Terra och bjuda på en hård snyting som Power Girl! Paketet innehåller också favoriter bland fansen som den utomjordiska prinsessan Starfire, vattenkontrollerande Mera, djurhärmerskan Vixen och Stephanie Brown som The Spoiler. De måste alla vara på sin vakt mot extremt explosiva Plastique och kyligt beräknande Killer Frost!