Betrayal of Jimmy
Möt Jimmy, en lejd torped, i detta nedladdningsbara arkadpaket. Jimmy är killen som andra ringer till när de vill avsluta ett jobb. Med massa nya stadsbaserade uppdrag kan du köra och skjuta i Empire Bay i timtal. Ett system med ledartavlor ger högt omspelningsvärde medan du jobbar dig upp till rankinglistans topp.