Betray Your Friends Bundle!
The Living Dungeon För spänningen av klassiska dungeon tournament bordsspel till din skärm, allt presenterat i ohyggliga detaljer. Det finns verkligen ingenting som är som The Living Dungeon. Upp till nio spelare kan delta i en strid om intelligens, tur och lurendrejeri. Överlev andra äventyrare, monster och själva hålan i sig genom strid, hastighet och manipulation. Enbart the starkaste, snabbaste och smartaste kommer överleva. Dead Exit Dead Exit är ett zombieapokalyps-kortspel där man kontrollerar en bas. Ok, det är möjligen det enda zombieapokalyps-kortspelet där man kontrollerar en bas. Varje spelare kontrollerar en bas och försöker utmanövrera sina motståndare och överleva evakueringen av en stad. Spela dina kort rätt. Bilda allianser. Bryt allianser. Förråd svurna al-lierade vid värsta möjliga tidpunkt och lämna dem som mat till horderna. Det är upp till dig hur du spelar det, se bara till att du lämnar staden med tillräckliga resurser för att överleva! Du behöver inte bedra alla, du kan spela i samarbetsanda och försöka se till att alla kommer ut levande. Eller så kan du spela själv i läget solitär, som har många inställningar för ett snabbt och lätt spel eller en intensiv drabbning med de odöda. Det är helt upp till dig. Spelet erbjuder: Originalkort med multifunktionella, tvåsidiga kort. Allt är odött om du inte är försiktig 1 - 8 spelare lokalt eller online Läget solitär med fullt anpassningsbar svårighetsgrad.