Best of 2019
Sparklite är ett action-äventyr som utspelar sig i det nyckfulla och ständigt föränderliga landet Geodia. Slåss mot fiender från ett ovanifrånperspektiv och med hjälp av ett stort lager av olika tillbehör, vapen och redskap. Utforska farliga utrymmen av den förfarandemässigt genererade världen, demontera titan från gruvindustrin och utnyttja Sparklites kraft! Stranded Sails – Explorers of the Cursed Islands är ett utforsknings- och farmarspelsäventyr i en öppen värld full av uppdrag och upptäckt! Du är skeppsbruten på en mystisk ögrupp. Det är upp till dig att lösa mysterierna djupt i arkipelagens hjärta för att slutligen lyckas ta dig därifrån! Farma, tillverka och skaffa mat för att klara dig när du tar befälet över en grupp överlevare. Målet är att bygga ett nytt fartyg som tar dig därifrån. Därför måste du färdas till ett flertal öar för att hitta användbara skatter och föremål!