Skräddarsy din upplevelse med clown-, Luchador-, ninja-, armé- och zombiedräkter och -arenor. Lås upp uppgraderingar snabbare med multiplikatorerna 2x, 5x och 10x. OBS: Det här paketet innehåller alla 5 dräktpaket, 5 arenapaket och 3 multiplikatorpaket.