Ground & Sea Vehicle-genvägssatsen ger omedelbar tillgång till alla upplåsningar för fordon i följande kategorier: MBT, IFV, mobilt luftvärn och attackbåtar. Innehåller inte några prylar eller fordon som tillkommer i expansionspaket.