Innehåller alla huvudvapen, sidovapen och utrustningsföremål som är kopplade till Scout-klassen och går att få genom framsteg i spelet. Innehåller bara föremål som går att få genom framsteg i grundspelet. Detta Shortcut Kit innehåller inte framtida nedladdningsbart innehåll, föremål som läggs till i expansionspaket, innehåll som måste låsas upp genom Battlepacks, eller föremål från kampanjerbjudanden.