Batman - The Telltale Series - Episode 4: Guardian Of Gotham
Penguin har tagit kontroll över Wayne Enterprises och Elizabeth Arkham Asylum för sinnessjuka brottslingar har en ny gäst – du – Bruce Wayne. Då Batman är borta från Gotham Citys gator är Harvey Dents styrkor i krig med Arkhams barn och oskyldiga medborgare hamnar i korselden. För att fly från ’bekvämligheten’ i din madrasserade cell måste du välja allierade som hjälper dig fly även om de inte är typerna som får dig att le. Hur långt är du villig att gå för rättvisan? För hämnd? Hur blir det nu, Dark Knight? Avsnitt fyra i en spelserie i fem delar. Köp av detta tilläggsinnehåll kräver Batman: The Telltale Series - Episode 1.