Batman - The Telltale Series - Episode 2: Children of Arkham
Med Gotham Citys första familj fast i korruption och en gammal vän som nu är en farlig fiende vänds Dark Knights liv upp och ner. Vad var Thomas Wayne iblandad i, och varför blev han mördad? Inställd på att ta reda på sanningen om sin far, ger sig Bruce ut för att förhöra de involverade i Gothams kriminella förflutna. Men vilken mask ska han bära - miljardärens eller fladdermusens? Stora beslut kommer att förändra Batman och liven för de som omger honom för alltid när han träffar Arkhams barn. Del två av en spelserie i fem delar. Köp av detta tilläggsinnehåll kräver Batman: The Telltale Series - Episode 1.