Batman: The Enemy Within - Season Pass (Episodes 2-5)
I den senaste delen från den prisvinnande studion bakom Batman - The Telltale Series, tvingas både Bruce Wayne och Batman in i nya riskabla roller. Riddler har återvänt för att terrorisera Gotham City, men hans kusliga pussel förebådar bara en större kris. Med en skoningslös federal agent som anlänt, och en fortfarande uppkommande Joker, måste Batman navigera obehagliga allianser medan Bruce Wayne åtar sig ett gäng farliga bedrägerier. Vilka av Batmans nya allierade väljer du att lita på? Och hur djupt in i mörkret låter du Bruce gå? Inkluderar tillgång till avsnitt 2-5 (som kommer att släppas med jämna mellanrum) i denna helt nya serie från den prisbelönta studion Telltale Games. Köp av det här tilläggsmaterialet kräver Batman: The Enemy Within - Episode 1.