Batman: The Enemy Within - Episode 4
När Pakten sätter igång med sin plan, avslöjas Bruces täckmantel, och när hans nät av lögner nystas upp uppstår nya frågor: När och hur ska Pakten omgruppera? Vad är det som motiverar Amanda Waller och Byrån? Och kanske viktigast av allt, hur kommer John Doe hantera sanningen om hans vän Bruce? Med ännu en uppgörelse på gång, kan den undre världens kronprins äntligen förtjäna sin krona... Avsnitt fyra av en spelserie i fem delar. Köp av det här tilläggsmaterialet kräver Batman: The Enemy Within - Episode 1.