Batman: The Enemy Within - Episode 3
Efter en oväntad återförening, inser Bruce att hans uppmärksamhet och hans lojalitet testas i ännu en riktning. Utöver att medla en maktkamp mellan kommissarie Gordon och Amanda Waller, måste Bruce balansera romantiska förbindelser med sitt uppdrag att inflitrera Pakten. Ju djupare han dyker in i den kriminella världen, desto tydligare blir skurkens plan, men kommer hans bedrägerier att kosta honom dyrt? Avsnitt tre av en spelserie i fem delar. Köp av det här tilläggsmaterialet kräver Batman: The Enemy Within - Episode 1.