Batman: Arkham Knight-säsongspass
Säsongens Season Pass för Batman: Arkham Knight innehåller nya berättelseuppdrag, fler superskurkar som invaderar Gotham City, nya legendariska Batmobiles, avancerade utmaningskartor, nya karaktärsutseenden och nya körbara racingbanor.