Barrage β-upplåsning
Barrage Beta, som skapar överväldigande förödelse med sin eldkastare! Är du redo att få det att hetta till för fienden? Få den med den tidiga upplåsningen! Innehåller följande: - Tidig upplåsning av Barrage β Exodräkter som det går att få tidig åtkomst till kan även låsas upp genom att uppfylla upplåsningsvillkoren i spelet. Obs! De kan köpas även om du redan har fått dem. Obs! Föremålen i det här setet kan eventuellt köpas separat eller som en del av andra set. Undvik dubbelköp. Innehåll går att komma åt genom att gå från titelskärmen till hemskärmen i spelet. Obs! Det här DLC-paketet kan bara spelas på Microsoft-kontot som köpt det. Även om du är organisatör för en familjegrupp får inga av familjemedlemmarnas konton tillgång till det.