Banger Racing Car Pack
Första säsongen slutar på topp med 3 unika bilar! Sweeper: En medelstor racerbil som passar alla sorters tävlingar. Hearse: En klassiker som kommer till sin rätt i derbyn, där den klarar av att både ge och ta stryk. Stock Car: En mångsidig liten raket som är som gjord för ovaler och åttaformade banor! Detta DLC-paket ingår i Season Pass.