Bang-On Balls: Chronicles
Ett studsbaserat plattformsspel i 3D, inspirerat av några av genrens guldkorn – vare sig vi pratar italienska rörmokare, blåa igelkottar eller punggrävlingar! Bli BOB, en hjälte full av studs som drar ut på storslagna äventyr fulla av kaos. Utforska och förstör öppna världar Rulla in i fullmatade öppna världar som du både kan utforska och slå i spillror! Besegra fiender och bossar, anta kluriga utmaningar och avslöja diverse hemligheter. Världarna har massor av saker att göra medan du förstör typ allt längs vägen – och du kan göra det helt i din egen takt. Studsa runt i historien Studsa omkring i (något historiskt inkorrekta) världar med historiska teman – de har alla sin egen mekanik, egna föremål och egna fiender. Det handlar om allt från vikingarna och piratåldern till feodala Japan och rymdkapplöpningen. Du kan hoppa in i och ut ur alla världar som du vill, och framstegen sparas. En spelare, samarbete online och delad skärm Kör ensam eller samla vännerna. Spelet har ett enspelarläge, delad skärm för två och onlinebaserat samarbetsspel för upp till fyra spelare! Ni behåller föremålen och vapnen ni samlar på er under sessionerna. Mångsidig karaktärsanpassning Samla på dig en arsenal av vapen, sköldar och föremål med olika teman och anpassa karaktären som du vill! Glöm betalda kosmetiska DLC-paket – du använder föremål du får från själva spelet. Utvalt innehåll - Studsbaserat plattformsspel i 3D där du får kämpa loss i (något historiskt inkorrekta) historiska världar. - Massor av innehåll: slåss mot fiender, rädda vänner, klara olika mål, avslöja hemligheter och hitta paket med diverse föremål och vapen. - Krossa, spurta och rulla sönder förstörbara miljöer. - Anpassa karaktären med massvis med flaggor, föremål, vapen och dekorationer med olika teman, som du får från själva spelet. - Onlinebaserat samarbetsspel för upp till fyra spelare samt delad skärm för två. Ni behåller allt ni samlat under sessionerna. - Få en historielektion (om än en tveksam sådan).