Bakugan Dragonoid
På allmän begäran lägger Monster Jam Steel Titans nu till Bakugan Dragonoid till sin växande lista med truckar som spelarna kan tävla i! Bakugan Dragonoid är baserad på Bakugan Monster Jam Truck-leksaken från Spin Master.