Backwoods Bangers Car Pack
Utöka World of Wreckfest med tre unika fordon! Outlaw: En smidig hotrod från 1930-talet som ändå bjuder på rejält med kraft. En bra allt-i-allo! Hornet: En klassisk kupa från 1980-talets Europa som står sig väl mot de amerikanska muskelbilarna. Funkar bra även i derbyn! Honey Pot: Undvik att volta med den här till varje pris! Detta DLC-paket ingår i Season Pass.