Aven Colony - Cerulean Vale
Välkommen till den förrädiska stenöknen Cerulean Vale. Den här extra sandlådekartan erbjuder den kargaste miljön hittills, och de största belöningarna. Pressa dig till gränsen av extrasolär överlevnad! UTFORSKA EN FANTASTISK NY MILJÖ: Upptäck resterna av en uråldrig havsbotten, blåtonad av krossade azuritkristaller. ÖVERLEV STENÖKNEN: Inga jordgrödor kan växa i den forna havsbottnen. Gör dig redo att odla inhemska växter för att överleva på denna ogästvänliga plats. GE STRÖM ÅT DIN KOLONI: Producera enorma mängder elektricitet med hjälp av Aven Primes generösa zoriumfyndigheter. RID UT STORMEN: Gör dig redo för en region med några av de mest utmanande väderförhållandena på planeten!